Followers

hoho lola !~

Wednesday, September 14, 2011

aku cinta kau lha bie ! [ maaf mang salah aku bie ! ]

afiq and wawa . huhu


malam ni aku mang ta bole na tduw even pagy ecuk aku ad paper add math ! 
ntah lha , knp malam ni malam paling ta best dalam hidup aku . 
aku kejam ! aku ta patut laku an sume ni ! 
umm , mang salah aku pun .. 
dy tga saked - saked aku p wt dy bertambah saked aty .
aku da agak pada mula ny knp dy tibe - tibe ta angkad call and reply mcet aku , 
da sah ! 
mang dy ad bukak facebook aku petang tady and bace IM aku ber-chatinx nun mbew bek dy [dy ta suke aku contect rai iaitu mbew dy cuz dy taw aku penah minat at rai uh ]  . 
cuz ble aku na bukak facebook aku alek tibe - tibe paswrd bertukar . 
and , dy text aku ' bie na kua , bosan dok umah , g un na antar adek p tuisyen '
oke ! 
aku da paam pe maksud ' bosan ' dy uh ! 
then , aku call dy , dy ta jawab . dekat 20 kali aku call lha .
tepat jam 23:00 ,
dy call aku , dy cakap ,
'bie , coe bie ta jawab call bby tady . bie p hospital , ada orang ta pueh aty nun bie . bie kne belasah ! '
' kepala bie kena jahed .'
ya allah , aku ase berdose sanad tyme uh . aku taw kenape dy jd cm uh .. 
dy ni jenis panas baran , law ad bnd yg mgangu kepale utak dy mcty jd somethinx at dy . 

sblm memula kan percakapan nun dy ,
tibe - tibe dy cakap , 
'bby , bie ta puas aty nun bb skg  ! '
dy tye aku bout text uh .. 
aku jwb nun jujur nape aku text mbew dy . 
cuz aku na taw bout dy jugak .
p dy maseh ta puas aty cuz sblm aku offline facebook aku ada cakap at mbew dy 
' k yunx , bye . tc k ' 
point ny , dy benggang cuz aku pgey mbew dy yunx . 
uh dy angin gile nun aku . 
aku pujuk lha dy sampay kami berdua nanez - nanez . 
aku ta bole dgar dy nanez .
nty aku yg ter - over nanez plak . huhu
so , aku mintak maaf kat dy . 
aku ckap dy aku sayang and cinta dy sanad - sanad . 
pas uh , aku ckp at dy , aku kejam cuz wt dy cm uh . :(
and , kami walau ape pun dugaan , halangan , cabaran yang datang . 
hubungan kami tetap akan kukuh . 
uh janjy kami berdua . 
bergaduh besar cam  mane sekali pun , 
jangan sesekali lafaz kan kate ' putus ' .
uh perkata yang paling kami berdua benci .

aku berharapan dugaan semua ni akan dijadikan teladan bg kami berdua .
cuz semua uwg akan melakukan kesilapan .

*malam ni ta dengar nyayian ny , p dgar tangisan ny membuatkn hidup aku gelisah .
*tgu dy unline skype . p ta muncul - muncul un , mybe dy penad sanad kodd . [tido k sayangs . muahxx ]

dy cinta sejati aku .